DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14256

Название: Критерії толерантності сучасного вчителя початкових класів
Авторы: Люлька, Г.А.
Ключевые слова: педагогічна толерантність
вчитель початкових класів
учень
критерії педагогічної толерантності
показники педагогічної толерантності
рівні педагогічної толерантності
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено критерії і показники толерантності сучасного вчителя початкових класів з урахуванням її процесуальних характеристик і динамічного характеру. Педагогічна толерантність розуміється як необхідна для реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу, професійна здатність вчителя початкових класів встановлювати діалогічні відносини з суб'єктами освіти, які істотно відрізняються від нього сталими (стать, вік, темперамент) та змінними характеристиками особистості (соціальна ситуація, когнітивний розвиток, емоційний стан, фактори навчальних досягнень); доводиться необхідність її формування у майбутнього педагога.
Описание: Люлька Г. А. Критерії толерантності сучасного вчителя початкових класів / Г. А. Л.лька // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 122-126.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14256
Appears in Collections:2019(24)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
LULKA.pdf338,53 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback