DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8235

Назва: Критичне мислення як компонент формування компетентного спеціаліста
Автори: Тимоха, С.С.
Ключові слова: критичне мислення
формування спеціаліста
сучасна освіта
професійна компетентність
критичне мислення студентів
майбутній агроном
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): В інформаційному суспільстві знання стають безпосередньою продуктивною силою. Відповідно це потребує від суспільства в цілому, а також від окремої людини зокрема, вміння застосовувати знання, набуті впродовж життя, у власній практичній діяльності, знаходити вихід із різних складних ситуацій, передбачати наперед можливі наслідки власної діяльності. Тому головною умовою є розвиток критичного мислення студентів як компонента формування компетентного спеціаліста, який знаходитиме рішення у будь-яких професійних та життєвих ситуаціях.
Опис: Тимоха С. С. Критичне мислення як компонент формування компетентного спеціаліста / С. С. Тимоха // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 186-188.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8235
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
86.pdf163,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок