|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Заголовки
Відображення результатів від 12519 до 12538 із 22204
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Особливості професійного вигорання в залежності від механізмів психологічного захисту | Кононова, М.М.; Кононов, Б.С.; Полова, Д.О. |
2023 | Особливості професійного змісту соціалізації особистості | Стрижаков, А.О. |
2019 | Особливості професійного мислення учителя | Харченко, А.С. |
2019 | Особливості професійної взаємодії психолога | Мишко, Н.М.; Седих, К.В. |
2023 | Особливості професійної мотивації майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту | Мишко, Н.М.; Даниленко, О.І.; Жалій, С.В. |
2022 | Особливості професійної підготовки вокалістів в умовах дистанційного навчання | Дерда, І.М. |
2019 | Особливості професійної підготовки вчителів: досвід Сінгапуру | Сотська, М.В. |
2019 | Особливості професійної підготовки вчителя до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітньої школи | Кравець, О. |
2011 | Особливості професійної підготовки вчителя до статевого виховання підлітків у сучасній школі | Рибалка, О.Я. |
2022 | Особливості професійної підготовки майбутніх педагогів до створення здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи | Дюміна, М.І. |
2022 | Особливості професійної підготовки майбутніх учителів біології та основ здоров’я | Шкура, Т.В. |
2022 | Особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти Сполучених Штатів Америки | Даниско, О.В. |
2016 | Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в медичних вищих навчальних закладах | Ситник, О.А. |
2013 | Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців сфери ресторанного обслуговування | Долгопол, О.О. |
2021 | Особливості професійної самоактуалізації студентів-психологів, які переживають кризу фахової готовності | Гутиря, М.О.; Кононова, М.М. |
2021 | Особливості професійної спрямованості майбутніх педагогів | Яновська, Т.А. |
2022 | Особливості професійної спрямованості майбутніх психологів з різним рівнем саморегуляції | Чепіга, В.І. |
2019 | Особливості професійної спрямованості студентів-психологів з різним рівнем саморегуляції | Тітова, Т.Є. |
2013 | Особливості професійнокомунікативних якостей вчителя початкових класів | Ткаченко, К.О. |
2017 | Особливості професіоналізації медичних працівників | Чайкіна, Н.О. |
Відображення результатів від 12519 до 12538 із 22204
|