DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(31) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21551
|
Назва: | Особливості професійного змісту соціалізації особистості |
Автори: | Стрижаков, А.О. |
Ключові слова: | суб’єкт досвід самопізнання самість саморозуміння самовизначення ідентифікація організація життя |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Цілі формування особистості як різнобічно інтегрованої в культуру і вільної, у діалозі різних підходів, що визначають себе в ній, часто суперечать навчальним планам і програмам закладів вищої освіти. Насиченість програм науковою інформацією приводить до перевантаження студентів, не дає можливості їх особистісного осмислення. А вимоги гуманітарної освіти, що вважаються надактуальними, вступають у суперечність із вимогами стандартів, що обмежують виховний та освітній потенціал і смисл навчального матеріалу. Проте суб’єктний досвід стає можливим лише у разі ставлення до себе як об’єкта, і коли зовнішні предмети починають бути для суб’єкта світом об’єктів, лише тоді з’являється перший, елементарний акт самопізнання.
Автор відзначає значущу особливість соціалізації людини, що відбувається, в тому числі, завдяки специфічним суперечностям – між індивідуальним характером здійснення діяльності, передусім із виробництва, праці, та об’єктивною необхідністю зв’язків з іншими індивідами, та простежує її основи в освітньому процесі. |
Опис: | Стрижаков А. О. Особливості професійного змісту соціалізації особистості. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 31. С. 218-224. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21551 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(31)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|