DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21948
|
Назва: | Особливості професійної мотивації майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту |
Автори: | Мишко, Н.М. Даниленко, О.І. Жалій, С.В. |
Ключові слова: | мотивація професійна мотивація мотивація майбутніх психологів майбутній психолог друга вища освіта А. Маслоу класифікація потреб людини |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку психологічної науки існують різні моделі
мотивації дорослої особистості, реалізованої у праці. Найбільш відомі так
звані змістовні та процесуальні теорії мотивації. Змістовні теорії мотивації
базуються на врахуванні різноманітних потреб і пов’язаних з ними факторів,
які визначають поведінку працівників. Потреба — це внутрішній стан фізіологічного або психологічного відчуття людиною браку чогось важливого
для її життєдіяльності. Потреби утворюють ієрархічну структуру, котра як
домінанта визначає поведінку людини. Загальноприйнятим є поділ потреб
на первинні, за своєю природою фізіологічні, і вторинні — психологічні (потреба в успіху, повазі, владі, приналежності). |
Опис: | Мишко Н. М., Даниленко О. І., Жалій С. В. Особливості професійної мотивації майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 194-198. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21948 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|