|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21464
|
| Назва: | Особливості професійної підготовки майбутніх педагогів до створення здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи |
| Автори: | Дюміна, М.І. |
| Ключові слова: | освітнє середовище майбутній педагог створення здоров'язбережувального освітнього середовища початкова школа професійна підготовка здоров’язбережувальне освітнє середовище індивідуальна здоров’язбережувальна компетентність педагога сучасний освітній простір |
| Дата публікації: | 2022 |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу сутності та особливостей професійної
підготовки майбутніх вчителів початкової школи до створення
здоров’язбережувального освітнього середовища в умовах модернізації освіти.
Розкрито сутність поняття здоров’язбережувальної компетентності педагога та її ролі у формуванні сучасного освітнього простору в контексті
здоров’язбереження особистості. Обґрунтовано теоретичні аспекти
професійної готовності педагога до організації здоров’язбережувального
освітнього простору. |
| Опис: | Дюміна М. І. Особливості професійної підготовки майбутніх педагогів до створення здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 150-155. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21464 |
| Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|