DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(20) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12612

Назва: Особливості професійної підготовки вчителів: досвід Сінгапуру
Автори: Сотська, М.В.
Ключові слова: Сінгапур
педагогічна освіта
професійна підготовка вчителів
Національний інститут освіти
початкові педагогічні програми
педагогічна практика
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено один із головних напрямів внутрішньої політики Сінгапуру – розвиток педагогічної освіти. Представлено досвід професійної підготовки вчителів у країні. Акцентується увага на усвідомленні ролі вчителя у навчанні й вихованні нового покоління конкурентоспроможного на світовому ринку праці. Висвітлено історичний аспект створення Національного інституту освіти Сінгапуру як єдиного в державі спеціалізованого закладу освіти з підготовки висококваліфікованих педагогічних кадрів. Розкрито особливості професійної підготовки вчителів: комплексна система відбору; різні початкові педагогічні програми; організація та функціонування педагогічної практики.
Опис: Сотська М. В. Особливості професійної підготовки вчителів: досвід Сінгапуру / М. В. Сотська // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – C. 38-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12612
Розташовується у зібраннях:2019(20)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sotska.pdf430,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок