DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12612
|
Назва: | Особливості професійної підготовки вчителів: досвід Сінгапуру |
Автори: | Сотська, М.В. |
Ключові слова: | Сінгапур педагогічна освіта професійна підготовка вчителів Національний інститут освіти початкові педагогічні програми педагогічна практика |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено один із головних напрямів внутрішньої політики Сінгапуру – розвиток педагогічної освіти. Представлено досвід професійної підготовки вчителів у країні. Акцентується увага на усвідомленні ролі вчителя у навчанні й вихованні нового покоління конкурентоспроможного на світовому ринку праці. Висвітлено історичний аспект створення Національного інституту освіти Сінгапуру як єдиного в державі спеціалізованого закладу освіти з підготовки висококваліфікованих педагогічних кадрів. Розкрито особливості професійної підготовки вчителів: комплексна система відбору; різні початкові педагогічні програми; організація та функціонування педагогічної практики. |
Опис: | Сотська М. В. Особливості професійної підготовки вчителів: досвід Сінгапуру / М. В. Сотська // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – C. 38-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12612 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|