DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22007
|
Назва: | Особливості професійної підготовки вокалістів в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Дерда, І.М. |
Ключові слова: | інформаційні технології педагог підготовка вокаліста дистанційне навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено використання інформаційних технологій у підготовці вокаліста в умовах дистанційного навчання. Акцентовано увагу на тому, що дистанційне навчання в музичній освіті полегшує навчальний процес, забезпечує швидкий доступ до інформації, заохочує вокаліста до підготовки та творчої діяльності не лише на заняттях, а й самостійно. Розглянуто інформаційні технології підготовки вокаліста в умовах дистанційного навчання, які можна поділити на online (зберігання та передача інформації на будь-якому електронному пристрої адресата) і offline (обмін даними в режимі реального часу). Проаналізовано платформи для проведення онлайн-занять і організації відео- та аудіоконференцій у закладах музичної освіти України, які, зокрема, використовують педагоги у вокальному класі на кафедрі музики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Описано методику їх використання на прикладі таких платформ, як Zoom, Schoology та Google-диск. |
Опис: | Дерда І. Особливості професійної підготовки вокалістів в умовах дистанційного навчання. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 26. С. 251-260. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22007 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|