DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2019(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12667

Назва: Особливості професійної спрямованості студентів-психологів з різним рівнем саморегуляції
Автори: Тітова, Т.Є.
Ключові слова: саморегуляція
стиль саморегуляції
рівень саморегуляції
професійна спрямованість особистості
тип професійної спрямованості
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі професійної спрямованості особистості як складного інтегративного феномену. Визначається необхідність розглядати особливості процесу саморегуляції через призму особистості та у взаємозв’язку із її професійною спрямованістю. Описуються результати дослідження особливостей професійної спрямованості майбутніх психологів з різним рівнем саморегуляції.
Опис: Тітова Т. Є. Особливості професійної спрямованості студентів-психологів з різним рівнем саморегуляції / Т. Є. Тітова // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2019. – Вип. 1 (15). – С. 146-157.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12667
Розташовується у зібраннях:2019(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Titova.pdf424,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок