|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми студенти
Відображення результатів від 82 до 101 із 375
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2015 | З минулого і сьогодення історичного факультету | Кравченко, П.А.; Блоха, Я.Є. |
2017 | Засоби формування громадянської зрілості учнів старшого шкільного віку | Смірнова, М. |
2020 | Застосування комп’ютерного тестування студентів на кафедрі анатомії людини УМСА як засіб підвищення контролю та якості знань студентів | Сербін, С.І.; Тарасенко, Я.А.; Тихонова, О.О. |
2018 | Застосування навчальних стратегій проблемного та командного навчання для організації самостійної роботи студентів у вищій медичній освіті США | Симоненко, Н. |
2020 | Збереження традицій вшанування вишиванки в Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка | Богута, В.М. |
2020 | Здоров’язбереження студентської молоді засобами фітнесу | Корносенко, О.К. |
2010 | Зміна ролі викладача в сучасних умовах організації самостійної роботи студента | Чеснакова, Т. |
2016 | Зміст та форми педагогічного супроводу адаптації студентів-переселенців до університетського життя | Кращенко, Ю.П. |
2014 | Змістова характеристика показників підготовленості студентів-медиків до здоров’язбережувальної діяльності | Донченко, В.І. |
2019 | Значення драматичного театру у вихованні студентів-істориків | Цебрій, І.В. |
2019 | Значення інформаційно-комунікаційних технологій у соціалізації студентів соціономічних спеціальностей та їхньої професійної компетентності | Березан, В.І. |
2007 | Индивидуальные учебно-исследовательские задания как средство формирования исследовательских умений студентов | Максимов, А.С. |
2013 | История становления и развития студенческого самоуправления в России | Каменев, Д.С.; Романович, С.В. |
2016 | Іміджеві акценти в професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів | Довга, Т.Я. |
2007 | Індивідуальне навчально-дослідне завдання як новий підхід до організації самоосвіти студентів | Гвоздецька, Г.В. |
2017 | Індивідуальний освітній маршрут як форма педагогічного супроводу студентів–внутрішньо переміщених осіб у нових умовах життя та навчання | Сас, Н.М. |
2016 | Індивідуально-диференційований підхід до творчого розвитку особистості студентів у процесі етнодизайнерської діяльності | Руденченко, А.А. |
2017 | Інноваційний контекст формування суб‘єкт-суб‘єктних відносин у студентські академічній групі | Пилипенко, Г. |
2018 | Інтеграція ергономічних знань студентів у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів професійного навчання | Сілков, В.М. |
2023 | Інтеграція здоров'язбережувальних технологій у навчальний процес студентів природничих спеціальностей | Дяченко-Богун, М.М.; Грицай, Н.Б.; Большая, О.В. |
Відображення результатів від 82 до 101 із 375
|