DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8698
|
Назва: | Засоби формування громадянської зрілості учнів старшого шкільного віку |
Автори: | Смірнова, М. |
Ключові слова: | учні громадянська зрілість адаптація студенти |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Відомо, що студент, потрапляючи в нове середовище, зазнає деякий дискомфорт. Цей стан залежить від багатьох факторів, які лежать не завжди на поверхні, інколи навпаки глибоко захованих, які не усвідомлює як сам студент так і оточуючі його, він стан впливає на поведінку і психічний стан першокурсника.
Дійсно, рано чи пізно проходить процес адаптації, але якщо не спостерігати і не аналізувати цей процес, результати, які отримані з перших днів і проявились в поведінці будуть незрозумілими і можуть привести до помилок в організації виховної роботи. Тому адаптаційному періоду студентської молоді слід приділяти особливу увагу. Не викликає сумніву той факт, що деякі етапи адаптації носять загальний характер і в основному типові. Поведінка людини в незнайомій групі людей залежить в першу чергу від того, яка сама людина і яке середовище, в яке він потрапив. В нашому випадку - це першокурсник і колектив академічної групи, курсу і, в цілому, навчального закладу. |
Опис: | Смірнова М. Засоби формування громадянської зрілості учнів старшого шкільного віку / М. Смірнова // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 50-53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8698 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|