DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11250
|
Назва: | Інтеграція ергономічних знань студентів у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів професійного навчання |
Автори: | Сілков, В.М. |
Ключові слова: | професійне навчання ергономічна освіта ергономічні знання студенти майбутні педагоги фахова підготовка |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Ергономічна освіта виступає надбудовою професійної освіти. Тому процес ергономічної підготовки майбутніх викладачів професійної освіти має спиратися на загально-педагогічну, політехнічну та професійну підготовку у вищому навчальному закладі. А найкраще якщо вона логічно вплітається до структури навчального процесу, тобто набуті знання з ергономіки реалізовуються на практичних заняттях з фахових предметів, під час проходження педагогічної практики та при роботі над курсовою чи дипломною роботами з теорії і методики професійної освіти. |
Опис: | Сілков В. М. Інтеграція ергономічних знань студентів у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів професійного навчання / В. М. Сілков // Дизайн-освіта: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., (присвячена міжнародному Дню дизайнера), (11–12 квітня 2018 р., м. Полтава) / уклад. Є. В. Кулик, І. В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 143-150. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11250 |
Розташовується у зібраннях: | Дизайн-освіта: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|