DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(13) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6168
|
Название: | Індивідуально-диференційований підхід до творчого розвитку особистості студентів у процесі етнодизайнерської діяльності |
Авторы: | Руденченко, А.А. |
Ключевые слова: | дизайн етнодизайн обдаровані студенти студенти дизайн-освіта |
Issue Date: | 2016 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | У статті доводиться, що навчально-виховний процес у вищих мистецьких навчальних закладах має ґрунтуватися на засадах нової
інтегративної філософсько-психолого-педагогічної моделі, індивідуально-
диференційованому та особистісно-зорієнтованому підходах, будуватися на сучасних досягненнях художньої освіти та педагогіки мистецтва, активно використовувати традиції народної культури. Наголошується, що теорія множинного інтелекту американського психолога Говарда
Гарднера уможливить якісне підвищення рівня освіти через посилення зв’язку навчального процесу з практичною діяльністю та внесення
духовної складової в дизайн-освіту. |
Описание: | Руденченко А. А. Індивідуально-диференційований підхід до творчого розвитку особистості студентів у процесі етнодизайнерської діяльності / А. А. Руденченко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 13. – С. 140–151. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6168 |
Appears in Collections: | 2016(13)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|