DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(13) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6168
|
Назва: | Індивідуально-диференційований підхід до творчого розвитку особистості студентів у процесі етнодизайнерської діяльності |
Автори: | Руденченко, А.А. |
Ключові слова: | дизайн етнодизайн обдаровані студенти студенти дизайн-освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті доводиться, що навчально-виховний процес у вищих мистецьких навчальних закладах має ґрунтуватися на засадах нової
інтегративної філософсько-психолого-педагогічної моделі, індивідуально-
диференційованому та особистісно-зорієнтованому підходах, будуватися на сучасних досягненнях художньої освіти та педагогіки мистецтва, активно використовувати традиції народної культури. Наголошується, що теорія множинного інтелекту американського психолога Говарда
Гарднера уможливить якісне підвищення рівня освіти через посилення зв’язку навчального процесу з практичною діяльністю та внесення
духовної складової в дизайн-освіту. |
Опис: | Руденченко А. А. Індивідуально-диференційований підхід до творчого розвитку особистості студентів у процесі етнодизайнерської діяльності / А. А. Руденченко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 13. – С. 140–151. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6168 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(13)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|