DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4443

Назва: Змістова характеристика показників підготовленості студентів-медиків до здоров’язбережувальної діяльності
Автори: Донченко, В.І.
Ключові слова: здоров’язбереження
освіта
здоровий спосіб життя
студенти
медичний ВНЗ
характеристика підготовленості
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглядається питання щодо використання здоров’язбережувальних технологій у процесі навчально‐виховної роботи зі студентами медичних ВНЗ. Досліджена і визначена змістова характеристика підготовленості майбутніх лікарів до здоров’язбережувальної діяльності. Розкриті в доступній формі компоненти, критерії та рівні підготовленості майбутніх лікарів до здоров’язбережувальної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4443
Розташовується у зібраннях:2014(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Donchenko.pdf369,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок