DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8767

Назва: Інноваційний контекст формування суб‘єкт-суб‘єктних відносин у студентські академічній групі
Автори: Пилипенко, Г.
Ключові слова: студенти
суб'єкт-суб'єктні відносини
інноваційний аспект
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Проблема формування суб‘єкт-суб‘єктних відносин займає чільне місце у педагогічній науці, оскільки сучасний освітній простір орієнтує педагогів на впровадження в навчально-виховний процес особистісно-орієнтованої моделі навчання і виховання. В основі даної моделі покладено сприймання студента як рівноправного члена педагогічної взаємодії, тобто студент виступає не як об‘єкт навчально-виховного процесу, а є його суб‘єктом. Одним із важливих аспектів, що потребує дослідження у даній сфері, є формування суб‘єкт-суб‘єктних відносин у студентській академічній групі. На сьогоднішній день, у зв‘язку зі стрімким розвитком суспільства та технічним прогресом, все більше традиційних методів формування міжособистісних стосунків серед студентів стають менш ефективними і втрачають свою актуальність. Тому на сучасному етапі розвитку суспільства все більшого значення на-буває тенденція використання інновацій у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу.
Опис: Пилипенко Г. Інноваційний контекст формування суб‘єкт-суб‘єктних відносин у студентські академічній групі / Г. Пилипенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 181-185.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8767
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pilipenko.pdf294,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок