DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8767
|
Назва: | Інноваційний контекст формування суб‘єкт-суб‘єктних відносин у студентські академічній групі |
Автори: | Пилипенко, Г. |
Ключові слова: | студенти суб'єкт-суб'єктні відносини інноваційний аспект |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема формування суб‘єкт-суб‘єктних відносин займає чільне місце у педагогічній науці, оскільки сучасний освітній простір орієнтує педагогів на впровадження в навчально-виховний процес особистісно-орієнтованої моделі навчання і виховання. В основі даної моделі покладено сприймання студента як рівноправного члена педагогічної взаємодії, тобто студент виступає не як об‘єкт навчально-виховного процесу, а є його суб‘єктом. Одним із важливих аспектів, що потребує дослідження у даній сфері, є формування суб‘єкт-суб‘єктних відносин у студентській академічній групі.
На сьогоднішній день, у зв‘язку зі стрімким розвитком суспільства та технічним прогресом, все більше традиційних методів формування міжособистісних стосунків серед студентів стають менш ефективними і втрачають свою актуальність. Тому на сучасному етапі розвитку суспільства все більшого значення на-буває тенденція використання інновацій у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. |
Опис: | Пилипенко Г. Інноваційний контекст формування суб‘єкт-суб‘єктних відносин у студентські академічній групі / Г. Пилипенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 181-185. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8767 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|