DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(71) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10130

Назва: Застосування навчальних стратегій проблемного та командного навчання для організації самостійної роботи студентів у вищій медичній освіті США
Автори: Симоненко, Н.
Ключові слова: навчальні стратегії
проблемне навчання
командне навчання
самостійна робота
студенти
вища медична освіта
США
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність понять командного та проблемного навчання; визначено їх спільні та відмінні характеристики; розглянуто їх роль в системі підготовки майбутнього лікаря. На основі аналізу понять обґрунтовано доцільність застосування командного та проблемного навчання для організації самостійної роботи студентів у вищих медичних навчальних закладах.
Опис: Симоненко Н. Застосування навчальних стратегій проблемного та командного навчання для організації самостійної роботи студентів у вищій медичній освіті США / Н. Симоненко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 71. – С. 79-86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10130
Розташовується у зібраннях:2018(71)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Simonenko.pdf103,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок