DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2019(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14068
|
Назва: | Значення драматичного театру у вихованні студентів-істориків |
Автори: | Цебрій, І.В. |
Ключові слова: | драматичний театр виховання студенти студенти-історики |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Виховне значення театру для студентів-істориків важко переоцінити, адже не лише актор проживає не одне життя, ставить себе в безліч ситуацій, викликає у глядачів сльози й сміх, змушує себе любити або ненавидіти, а в театрі співпереживають не лише ті студенти, котрі безпосередньо відтворюють історичний образ на сцені, а й усі, хто за цим спостерігає, сприймаючи чи не сприймаючи за ідеал героя та далекі епохальні події.
Тому метою створення театру «Фабула» є відродження кращих театральних традицій
шкільного театру Середньовіччя; ми працюємо саме за методологією середньовічного театру.
Зважаючи на те, що актори театру за фахом історики, намагаємося завдяки засобам виразності театрального мистецтва розкрити для глядачів віддалені в часі події, показати історичну епоху зсередини, розкрити вчинки тих творців історії, яким вдавалося її змінювати. |
Опис: | Цебрій І. В. Значення драматичного театру у вихованні студентів-істориків / І. В. Цебрій // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 5. – С. 123-125. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14068 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|