|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми вчитель
Відображення результатів від 205 до 224 із 285
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2018 | Рання діагностика порушень голосу у педагогів | Масляк, В.В.; Кондель, В.М. |
2022 | Реалії та перспективи інклюзивної освіти | Дорошенко, Є. |
2020 | Результати експериментальної роботи з розвитку самоосвітньої компетентності вчителів фізикоматематичних дисциплін у системі післядипломної освіті | Кирилюк, М. |
2020 | Рефлексивна позиція та професійна самосвідомість вчителя | Мирошник, О.Г. |
2019 | Рефлексія та професійний простір життєдіяльності вчителя | Мирошник, О.Г. |
2023 | Робота над музичним твором у класі «фортепіано» | Коробко, Т.; Приймак, Л. |
2012 | Розвиток комунікативних якостей майбутніх учителів | Базюк, О.В.; Ворона, М.В. |
2016 | Розвиток креативності як механізм продуктивної діяльності вчителя-початківця | Яланська, С.П.; Пільгук, Т. |
2020 | Розвиток методичної компетентності вчителів природничих дисциплін в концепції нової української школи | Назаренко, Т.Г. |
2021 | Розвиток педагогічної майстерності учителя Нової української школи крізь призму спадщини А. С. Макаренка | Примакова, В.В. |
2021 | Роздуми А.С. Макаренка про роль учителя у вихованні молодого покоління | Костюкова, А.М. |
2008 | Розробка схеми управління підвищенням кваліфікації вчителів в області розвиваючих технологій на базі навчального закладу | Баганець, Є.М. |
2023 | Роль мультимедійних засобів та ресурсів у формуванні цифрової компетентності майбутніх вчителів | Хоменко, Л.Г. |
2008 | Роль особистісно орієнтованої професійної підготовки у формуванні творчої активності сучасного вчителя | Цина, А.Ю. |
2022 | Роль особистості вчителя в організації STEM-освіти | Прусова, М.О. |
2019 | Роль професійного спілкування в ефективній діяльності вчителя | Тимофеєва, А. |
2021 | Роль самоорганізації у професійній діяльності вчителя | Барда, С.І. |
2007 | Роль самостійної роботи у формуванні творчої особистості вчителя | Черчата, Л.М. |
2020 | Самоосвіта вчителя як чинник якості професійної діяльності: сучасний контекст і структура | Закладна, А.О. |
2021 | Самоосвіта майбутнього вчителя історії як самоцінність професійного розвитку | Сушко, О. |
Відображення результатів від 205 до 224 із 285
|