DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21828
|
Назва: | Реалії та перспективи інклюзивної освіти |
Автори: | Дорошенко, Є. |
Ключові слова: | іклюзивна освіти заклад освіти вчитель інклюзивний клас |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Ціль інклюзивної освіти – зробити усе можливе, аби жодна дитина з особливими
освітніми потребами не відчувала себе іншою, зайвою. Щоб її не жаліли, а розуміли; не
тільки співчували, але сприймали такою, якою вона є; не виокремлювали, а допомагали і враховували її потреби. Таким чином, надання можливості дітям з особливими
потребами бути повноцінним учасником освітнього процесу має важливе значення для
кожного суспільства, щоб кожен міг розвиватись повною мірою та реалізувати цілі освіти
для всіх.
Інклюзивна освіта ґрунтується на принципі, що школи повинні забезпечувати
всіх дітей, незалежно від інвалідності чи інших соціальних, культурних та мовних
відмінностей. Різноманітні потреби цих учнів та прагнення зробити школи більш
сприятливими для навчання вимагає від учителів регулярної та спеціальної освіти та
співпраці між собою, а також із сім’єю та громадою для розробки ефективних стратегій
навчання. |
Опис: | Дорошенко Є. Реалії та перспективи інклюзивної освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 370-372. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21828 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|