DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12524

Назва: Розвиток креативності як механізм продуктивної діяльності вчителя-початківця
Автори: Яланська, С.П.
Пільгук, Т.
Ключові слова: вчитель
вчитель початківець
креативність
майбутній вчитель
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Розвиток креативності як механізму продуктивної діяльності вчителя у процесі професійного становлення забезпечується можливістю переходу до реалізації інноваційної освіти, що передбачає активізацію творчих дій учнів, розвиток їх креативних здібностей і можливостей, оволодіння ними методикою нововведень у навчальній сфері та формування креативного стилю мислення на базі фундаментальної підготовки. У процесі науково-пошукової роботи нами виявлено, що проблема розвитку креативності вчителя у процесі професійного становлення знаходиться в центрі уваги багатьох відомих учених, зокрема Д.Б. Богоявленської, М.О. Холодної, В.О. Лісовської, Я.А. Пономарьова, Р.М. Грановської, С.О. Сисоєвої, В.Н. Дружиніна, В.А. Крутецького, М.М. Поташника, Ю.З. Гильбуха, Н.Ю. Посталюка, Н.В. Кухарєва.
Опис: Яланська С. П. Розвиток креативності як механізм продуктивної діяльності вчителя-початківця / С. П. Яланська, Т. Пільгук // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 13-15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12524
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf185,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок