DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6466

Назва: Роль самостійної роботи у формуванні творчої особистості вчителя
Автори: Черчата, Л.М.
Ключові слова: творча особистысть
вчитель
самостыйна робота
творчість
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Найбільшою цінністю будь-якого суспільства є творча, неординарна, ініціативна особистість, формування якої розглядається наразі як одне з пріоритетних завдань педагогічної освіти України. Свого часу Л.С. Виготський сформулював основну задачу педагогіки майбутнього, в якій життя „розкривається як система творчості, постійного напруження і подолання, постійного комбінування і створення нових форм поведінки. Таким чином, кожна наша думка, кожен наш рух і переживання є прагненням до створення нової дійсності, проривом вперед до чогось нового...”.
Опис: Черчата Л. М. Роль самостійної роботи у формуванні творчої особистості вчителя / Л. М. Черчата // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 227–229.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6466
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Herhata.pdf170,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок