DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15145
|
Назва: | Розвиток методичної компетентності вчителів природничих дисциплін в концепції нової української школи |
Автори: | Назаренко, Т.Г. |
Ключові слова: | методична компетентність вчитель природничі дисципліни нова українська школа |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Від моменту свого виникнення людина завжди відчувала потребу вчитися та вчити. Вчителями, як правило, ставали найбільш досвідчені й шановані люди. Важливість справи, яку вони виконували, а також авторитет кращих учителів визначили поважне ставлення до вчительської професії. Засновник наукової педагогіки великий педагог Ян Амос Коменський понад 300 років тому писав, що вчителям «вручена чудова посада, вище якої нічого не може бути під сонцем» [4, с. 39]. Видатний педагог К. Д. Ушинський так оцінював професію вчителя: «Справа вчителя, скромна зовнішньо, але є однією з найважливіших справ історії» [7, с. 91]. Чим же зумовлена особливість праці вчителя? |
Опис: | Назаренко Т. Г. Розвиток методичної компетентності вчителів природничих дисциплін в концепції нової української школи / Т. Г. Назаренко // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 82-83. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15145 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|