DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13901
|
Назва: | Роль професійного спілкування в ефективній діяльності вчителя |
Автори: | Тимофеєва, А. |
Ключові слова: | педагогічна освіта педагогічне спілкування спілкування професійне спілкування комунікативні вміння структура педагогічного спілкування вчитель |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Професійно педагогічне спілкування являє собою взаємодію вчителя зі своїми учнями та їх
батьками, з колегами, представниками органів управління освітою, що здійснюється у сфері його
професійної діяльності.
Це поняття є дещо ширше поняття «педагогічне спілкування».
«Педагогічне спілкування, – відмічає С. С. Степанов, – це специфічна міжособистісна
взаємодія педагога і вихованця, опосередковане засвоєння знань і становлення особистості в
навчально виховному процесі».
А. Н. Леонтьєв визначає педагогічне спілкування як «професійне спілкування викладача з
учнями на уроці і поза ним (у процесі навчання й виховання), що має певні педагогічні функції і
спрямоване (якщо воно повноцінне й оптимальне) на створення сприятливого психологічного
клімату, а також на іншого роду психологічну оптимізацію навчальної діяльності і відносин між
педагогом і учням всередині учнівського колективу» . |
Опис: | Тимофеєва А. Роль професійного спілкування в ефективній діяльності вчителя / А. Тимофеєва // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 41-42. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13901 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|