DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16366
|
Назва: | Результати експериментальної роботи з розвитку самоосвітньої компетентності вчителів фізикоматематичних дисциплін у системі післядипломної освіті |
Автори: | Кирилюк, М. |
Ключові слова: | діагностика самоосвітня компетентність вчителі фізикоматематичних дисциплін післядипломна освіта компетентність вчитель |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлені етапи та результати педагогічного
експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов розвитку самоосвітньої
компетентності вчителів фізикоматематичних дисциплін у системі післядипломної освіти. Розглянуто діагностики, які були підібрані до кожного з визначених
компонентів самоосвітньої компетентності вчителя фізикоматематичних дисциплін (мотиваційноособистісний, когнітивноінформаційний, організаційнодіяльнісний, оціночнорефлексійний). Доведено позитивну динаміку розвиненості
самоосвітньої компетентності в учасників експериментальної групи на основі порівняння даних, отриманих на формувальному етапі педагогічного експерименту |
Опис: | Кирилюк М. Результати експериментальної роботи з розвитку самоосвітньої компетентності вчителів
фізикоматематичних дисциплін у системі післядипломної освіті / М. Кирилюк //
Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 33-38. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16366 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(75-76)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|