DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17536
|
Назва: | Розвиток педагогічної майстерності учителя Нової української школи крізь призму спадщини А. С. Макаренка |
Автори: | Примакова, В.В. |
Ключові слова: | педагогічна майстерність професійна готовність Макаренко А.С. Нова українська школа вчитель |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Реформування освітньої галузі на сучасному етапі розвитку
суспільства орієнтує кожного учителя Нової української школи в
напрями побудови власної акметраєкторії професійного зростання.
Особливою умовою ефективної роботи фахівця є високий рівень його
педагогічної майстерності. Актуальність проблеми посилюється
модернізованими вимогами до професійної діяльності вчителя, що
знайшли відображення в Концепції Нової української школи (2017 р.) та
новому Професійному Стандарті (2020 р.).
Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку педагогічної
майстерності обґрунтували І. А. Зязюн, Н. Г. Ничкало, О. Я. Савченко,
Л. В. Чумак та ін. |
Опис: | Примакова В. В. Розвиток педагогічної майстерності
учителя Нової української школи
крізь призму спадщини А. С. Макаренка // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 239-241. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17536 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|