DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17536

Назва: Розвиток педагогічної майстерності учителя Нової української школи крізь призму спадщини А. С. Макаренка
Автори: Примакова, В.В.
Ключові слова: педагогічна майстерність
професійна готовність
Макаренко А.С.
Нова українська школа
вчитель
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Реформування освітньої галузі на сучасному етапі розвитку суспільства орієнтує кожного учителя Нової української школи в напрями побудови власної акметраєкторії професійного зростання. Особливою умовою ефективної роботи фахівця є високий рівень його педагогічної майстерності. Актуальність проблеми посилюється модернізованими вимогами до професійної діяльності вчителя, що знайшли відображення в Концепції Нової української школи (2017 р.) та новому Професійному Стандарті (2020 р.). Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку педагогічної майстерності обґрунтували І. А. Зязюн, Н. Г. Ничкало, О. Я. Савченко, Л. В. Чумак та ін.
Опис: Примакова В. В. Розвиток педагогічної майстерності учителя Нової української школи крізь призму спадщини А. С. Макаренка // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 239-241.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17536
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
74.pdf264,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок