|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18006
|
Назва: | Роздуми А.С. Макаренка про роль учителя у вихованні молодого покоління |
Автори: | Костюкова, А.М. |
Ключові слова: | молодь Макаренко А.С. виховання вчитель |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Погляди А.С. Макаренка щодо виховання молодого покоління
залишаються актуальними на сучасному етапі розвитку суспільства. Виховання
учнівської молоді у ХХІ столітті має бути спрямовано передусім на
сформованість морально-духовних цінностей. Це дасть змогу школярам
адекватно сприймати й оцінювати життєві закони і принципи, забезпечить
розуміння того, що людина є істотою духовною, а не лише біологічною і
соціальною.
Процеси виховання і навчання видатний педагог поєднував із системою
всебічного розвитку дитини. А.С. Макаренко вважав, що виховати дитину
належним чином здатен тільки освічений, високоморальний, безкорисливий,
працьовитий, люблячий педагог, що знає історію своєї Батьківщини, володіє
почуттям власної гідності. Зокрема він стверджував, що місія педагога полягає
в передачі історичного досвіду та ключових якостей молодому поколінню.
А.С. Макаренко вважав, що робота педагога найважча й найвідповідальніша і
вимагає від особистості вчителя-вихователя не тільки особливих зусиль, а й
сформованих умінь та здібностей. |
Опис: | Костюкова А. М. Роздуми А.С. Макаренка про роль учителя у вихованні молодого покоління // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 159-160. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18006 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|