DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми діти з особливими освітніми потребами

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 28
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022STEM-орієнтований підхід до організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освітиКобобел, А.Є.
2020Виклики дозвіллєвого середовища та відповідь STEM технологій у позашкільній освітіКобобел, А.Є.
2021Головні чинники розвитку дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освітиКобобел, А.Є.
2019Дитячо-юнацьки клуби за місцем проживання як інституція інклюзивної позашкільної освітиКобобел, А.Є.
2021До питання про екологізацію освітнього середовища в інклюзивних закладахКононова, М.М.
2021Дозвіллєва діяльність дітей з особливими освітніми потребами в умовах застосування дистанційних технологійКобобел, А.Є.
2019Дозвіллєва діяльність дітей з особливими освітніми потребами засобами гриКобобел, А.Є.
2017Забезпечення підготовки педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивної освітиМалишевська, І.А.
2010Завдання взаємодії дошкільного навчального закладу і родин, які виховують дітей з особливостями психофізичного розвиткуМартинчук, О.В.; Бовма, І.
2020Зміст підготовки майбутніх фахівців до формування комунікативної діяльності дітей з особливими освітніми потребамиБойчук, Ю.Д.; Казачінер, О.С.
2019Історичні аспекти впровадження інклюзивної освіти на території УкраїниТомчук, М.В.; Хіля, А.В.
2022Квест-технологія як інноваційна форма організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребамиКобобел, А.
2023Логопедичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної форми навчанняБаранець, І.В.; Василенко, А.
2022Міжнародний досвід реалізації інклюзивної освіти на прикладі країн ЄвропиГреба, І.З.; Леврінц, М.І.
2019Музичне виховання дітей з особливими освітніми потребамиІрклієнко, В.С.
2019Нормативно-правове забезпечення державної політики України щодо інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в заклади освітиІльченко, О.Ю.; Кобобел, А.Є.
2023Нормативно-правове забезпечення функціонування закладів позашкільної освіти в Україні (1991-2022 рр.)Мокляк, В.М.; Мокляк, О.І.; Бондаренко, Т.
2021Організаційно-змістові засади дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребамиКобобел, А.Є.
2022Організація дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти кінця ХХ - першої чверті ХХІ століттяКобобел, А.Є.; Демус, Я.В.
2012Особливості управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзивного навчанняЛалак, Н.В.
Відображення результатів від 1 до 20 із 28
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок