|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19750
|
Назва: | STEM-орієнтований підхід до організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти |
Автори: | Кобобел, А.Є. |
Ключові слова: | STEM дозвіллєва діяльність позашкільна освіта діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасною тенденцією у організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти стало впровадження STEM-орієнтованого підходу, що передбачає застосування комп'ютерної техніки та інтернет-мереж у навчально-виховному процесі. Однак, фінансовий стан закладів позашкільної освіти не завжди дозволяє забезпечити дітей з особливими освітніми потребами комп'ютерною технікою, смартфонами, планшетами, ноутбуками із набором потужних додатків. Разом з тим, майже кожна дитина має хоча б один універсальний мобільний пристрій, яким користується на про-тязі дня. Тому, варто звернути увагу на впровадження одного з напрямів інформаційно-комунікативних технології BYOD (bring your own device), що означає «принеси свій власний пристрій». Використання BYOD-технології дозволяє всім учасникам освіт-нього процесу за допомогою смартфона самостійно ознайомлюватися з навчальним матеріалом, швидко знаходити відповіді на поставлені питання, додавати графічні зображення, проводити дослідження із застосуванням датчиків, скануванням QR-коду, приймати участь у квестах тощо. Завдяки власному мобільному пристрою можна відтворити електронний варіант навчально-методичного посібника, що знаходиться у віртуальному доступі. |
Опис: | Кобобел А. Є. STEM-орієнтований підхід до організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти. ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» : збірник тез доповідей (електронне видання) (м. Полтава, 22–23 лютого 2022 року). Полтава : ПУЕТ, 2022. С. 19-26. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19750 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|