DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19750

Назва: STEM-орієнтований підхід до організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти
Автори: Кобобел, А.Є.
Ключові слова: STEM
дозвіллєва діяльність
позашкільна освіта
діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Сучасною тенденцією у організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти стало впровадження STEM-орієнтованого підходу, що передбачає застосування комп'ютерної техніки та інтернет-мереж у навчально-виховному процесі. Однак, фінансовий стан закладів позашкільної освіти не завжди дозволяє забезпечити дітей з особливими освітніми потребами комп'ютерною технікою, смартфонами, планшетами, ноутбуками із набором потужних додатків. Разом з тим, майже кожна дитина має хоча б один універсальний мобільний пристрій, яким користується на про-тязі дня. Тому, варто звернути увагу на впровадження одного з напрямів інформаційно-комунікативних технології BYOD (bring your own device), що означає «принеси свій власний пристрій». Використання BYOD-технології дозволяє всім учасникам освіт-нього процесу за допомогою смартфона самостійно ознайомлюватися з навчальним матеріалом, швидко знаходити відповіді на поставлені питання, додавати графічні зображення, проводити дослідження із застосуванням датчиків, скануванням QR-коду, приймати участь у квестах тощо. Завдяки власному мобільному пристрою можна відтворити електронний варіант навчально-методичного посібника, що знаходиться у віртуальному доступі.
Опис: Кобобел А. Є. STEM-орієнтований підхід до організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти. ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» : збірник тез доповідей (електронне видання) (м. Полтава, 22–23 лютого 2022 року). Полтава : ПУЕТ, 2022. С. 19-26.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19750
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
STEM-орієнтований підхід.pdf656,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок