DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21560

Назва: Логопедичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної форми навчання
Автори: Баранець, І.В.
Василенко, А.
Ключові слова: логопедичний супровід
діти з особливими освітніми потребами
інклюзивна форма навчання
психофізичні порушення
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені сутність та зміст логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної форми навчання. Визначені організаційні особливості, напрямки та зміст діяльності вчителялогопеда у процесі комплексного психолого-педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами.
Опис: Баранець І. В., Василенко А. Логопедичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної форми навчання // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 26 трав. 2023 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 7-9.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21560
Розташовується у зібраннях:_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.pdf675,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок