DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23870
|
Название: | Інклюзивне освітнє середовище як індивідуальна траєкторія особистісного зростання підлітків з особливими освітніми потребами |
Авторы: | Губарь, О.Г. |
Ключевые слова: | інклюзивне навчання інклюзія інклюзивне освітнє середовище підлітки діти з особливими освітніми потребами |
Issue Date: | 2022 |
Краткий осмотр (реферат): | Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами (далі ООП) шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей [1].
В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію учнів, в той же час створює відповідні умови для отримання якісної освіти. Тобто, інклюзивна освіта передбачає навчання й виховання дітей з ООП у загальноосвітньому закладі, де створені відповідні умови для забезпечення максимальної ефективності навчального процесу, а їх відмінності є джерелом навчального досвіду для усіх учасників навчального процесу.
НУШ як новий етап у розвитку шкільної освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. |
Описание: | Губарь О. Г. Інклюзивне освітнє середовище як індивідуальна траєкторія особистісного зростання підлітків з особливими освітніми потребами. The latest implementation of technologies in education: the IV International Scientific and Practical Conference November 21 – 23, 2022. Munich, Germany. 427 p. Р. 235-239. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23870 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|