DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10697

Назва: Завдання взаємодії дошкільного навчального закладу і родин, які виховують дітей з особливостями психофізичного розвитку
Автори: Мартинчук, О.В.
Бовма, І.
Ключові слова: дошкільний навчальний заклад
взаємодія дошкільного навчального закладу і родин
освітньо-просвітницька робота з батьками
психолого-педагогічний супровід сімей
діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): У статі розглянуто завдання взаємодії дошкільного навчального закладу і родин, котрі виховують дітей з особливостями психофізичного розвитку, реалізація яких набуває вагомого значення в умовах впровадження інклюзивної освіти в Україні. На сучасному етапі реформування та модернізації системи дошкільної освіти в Україні актуальною є проблема залучення дітей з особливостями психофізичного розвитку до загальноосвітнього простору. Наразі починає формуватися нова культурна й освітня норма – повага до людей фізично та інтелектуально неповносправних, що й фіксує міжнародне законодавство на рівні ООН та українське законодавство.
Опис: Мартинчук О. В. Завдання взаємодії дошкільного навчального закладу і родин, які виховують дітей з особливостями психофізичного розвитку / О. В. Мартинчук, І. Бовма // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 84-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10697
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf261,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок