|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12284
|
Назва: | Історичні аспекти впровадження інклюзивної освіти на території України |
Автори: | Томчук, М.В. Хіля, А.В. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта інклюзивна освіта на Україні освіта України діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку в системі освіти відбуваються докорінні
зміни в забезпеченні якісної освіти для дітей з особливими освітніми
потребами. Разом з вибором Україною незалежного та демократичного напряму
розвитку суспільства, у 1991 р. нашою державою було ратифіковано Конвенцію
ООН «Про права дитини» й посилено увагу до якості та доступності освіти для
дітей з особливими освітніми потребами. Так, країни-учасниці, як зазначено у
Конвенції, визнають що «усі діти мають право на освіту, і, як наслідок цього,
право на прогрес». Процес побудови стосунків між суспільством, державою та особами з особливими освітніми потребами пройшов довготривалий шлях розвитку. Так,
в Римському праві зазначалося: «Ми вбиваємо калік і топимо дітей, які
народжуються слабкими й потворними. Ми вчиняємо так не через гнів та
досаду, а керуючись правилами розуму: відділяти неприродне від здорового»,
що стало основоположним у законодавстві більшості європейських країн та
закріпило юридичний статус повної безправності людей з обмеженнями майже
до 20-го століття. |
Опис: | Томчук М. В. Історичні аспекти впровадження інклюзивної освіти на території України / М. В. Томчук, А. В. Хіля // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 107-108. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12284 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|