DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12284

Назва: Історичні аспекти впровадження інклюзивної освіти на території України
Автори: Томчук, М.В.
Хіля, А.В.
Ключові слова: інклюзивна освіта
інклюзивна освіта на Україні
освіта України
діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку в системі освіти відбуваються докорінні зміни в забезпеченні якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Разом з вибором Україною незалежного та демократичного напряму розвитку суспільства, у 1991 р. нашою державою було ратифіковано Конвенцію ООН «Про права дитини» й посилено увагу до якості та доступності освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Так, країни-учасниці, як зазначено у Конвенції, визнають що «усі діти мають право на освіту, і, як наслідок цього, право на прогрес». Процес побудови стосунків між суспільством, державою та особами з особливими освітніми потребами пройшов довготривалий шлях розвитку. Так, в Римському праві зазначалося: «Ми вбиваємо калік і топимо дітей, які народжуються слабкими й потворними. Ми вчиняємо так не через гнів та досаду, а керуючись правилами розуму: відділяти неприродне від здорового», що стало основоположним у законодавстві більшості європейських країн та закріпило юридичний статус повної безправності людей з обмеженнями майже до 20-го століття.
Опис: Томчук М. В. Історичні аспекти впровадження інклюзивної освіти на території України / М. В. Томчук, А. В. Хіля // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 107-108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12284
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
33.pdf307,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок