DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(27) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18357

Назва: До питання про екологізацію освітнього середовища в інклюзивних закладах
Автори: Кононова, М.М.
Ключові слова: інклюзія
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
майбутні вчителі
екологізація
освітнє середовище
професійна діяльність
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті визначено роль педагогічної екології у системі освітньої практики в умовах інклюзії, розглянуто проблеми та перспективи екологізації освітнього середовища в контексті інклюзивної освіти. Досліджено особливості і рівень готовності (за результатами самооцінки в інтерв’ю) майбутніх учителів до професійної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії.
Опис: Кононова М. М. До питання про екологізацію освітнього середовища в інклюзивних закладах. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. С. 140-145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18357
Розташовується у зібраннях:2021(27)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
KONONOVA.pdf394,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок