DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(27) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18357

Название: До питання про екологізацію освітнього середовища в інклюзивних закладах
Авторы: Кононова, М.М.
Ключевые слова: інклюзія
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
майбутні вчителі
екологізація
освітнє середовище
професійна діяльність
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено роль педагогічної екології у системі освітньої практики в умовах інклюзії, розглянуто проблеми та перспективи екологізації освітнього середовища в контексті інклюзивної освіти. Досліджено особливості і рівень готовності (за результатами самооцінки в інтерв’ю) майбутніх учителів до професійної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії.
Описание: Кононова М. М. До питання про екологізацію освітнього середовища в інклюзивних закладах. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. С. 140-145.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18357
Appears in Collections:2021(27)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KONONOVA.pdf394,51 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback