DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18357
|
Назва: | До питання про екологізацію освітнього середовища в інклюзивних закладах |
Автори: | Кононова, М.М. |
Ключові слова: | інклюзія інклюзивна освіта діти з особливими освітніми потребами майбутні вчителі екологізація освітнє середовище професійна діяльність |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено роль педагогічної екології у системі освітньої практики в умовах інклюзії, розглянуто проблеми та перспективи екологізації освітнього середовища в контексті інклюзивної освіти. Досліджено особливості і рівень готовності (за результатами самооцінки в інтерв’ю) майбутніх учителів до професійної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. |
Опис: | Кононова М. М. До питання про екологізацію освітнього середовища в інклюзивних закладах. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. С. 140-145. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18357 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|