DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23871
|
Назва: | Інклюзивне освітнє середовище як індивідуальна траєкторія особистісного зростання підлітків з особливими освітніми потребами в сучасних умовах |
Автори: | Губарь, О.Г. |
Ключові слова: | інклюзія інклюзивна освіта інклюзивне освітнє середовище особистісне зростання діти з особливими освітніми потребами підлітки |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Центральним інноваційним процесом вітчизняної системи шкільної освіти є упровадження та вкорінення системи інклюзивного навчання, як засобу ствердження в українському освітньому просторі, а саме в умовах Нової української школи (НУШ – далі), принципів загальної доступності та індивідуального підходу в освіті для осіб з особливими освітніми потребами (ООП – далі), як альтернативи системі спеціальної освіти.
Інклюзивна освіта передбачає навчання й виховання дітей з ООП у звичайному загальноосвітньому закладі, де створені відповідні умови для забезпечення максимальної ефективності навчального процесу, а їх відмінності є джерелом навчального досвіду для усіх учасників навчального процесу, що забезпечуються рядом державних актів на законів [1; 2; 3]. Таким чином, сучасна освіта в Україні являє собою складну, розгалужену і диференційовану систему, яка має вертикально-горизонтальну структуру. Вертикальна структура базується на вікових особливостях учнів і рівнях загальноосвітніх програм, горизонтальна - враховує психофізичний розвиток дітей, особливості їх пізнавальної діяльності та характер порушень. Основними державними навчальними закладами для дітей з ООП: спеціальні дошкільні та загальноосвітні школи-інтернати, навчально-реабілітаційні ресурсні центри, навчально-виховні комплекси та інклюзивні групи та класи у загальноосвітніх навчальних закладах масового типу [4]. |
Опис: | Губарь О. Г. Інклюзивне освітнє середовище як індивідуальна траєкторія особистісного зростання підлітків з особливими освітніми потребами в сучасних умовах. Discussions for the improvement of science: the II International Scientific and Practical Conference. January 16 – 18 2023. Berlin, Germany. P. 178-183. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23871 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|