DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми навчання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 261 до 280 із 295
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Творча спадщина Ф.І. Тітова у руслі розвитку християнсько-педагогічного вченняВодяник, С.В.
2022Тематика інформаційної безпеки соціальних мереж у навчанніБлизнюк, М.М.
2012Теоретико-методологічні аспекти дослідження профільного навчанняЄльникова, Г.В.
2023Теоретико-методологічні основи навчання учнів проєктуванню на уроках «Технології»Близнюк, М.М.; Дебре, О.С.
2021Теоретико-методологічні основи педагогічної взаємодії у початковій школіСеменовська, Л.А.
2017Теоретичні засади технології інтенсивного електронного навчанняСтрельніков, В.Ю.
2020Теорія і методика викладання легкої атлетикиМомот, О.О.; Шостак, Є.Ю.; Новік, С.М.
2021Технології навчання у педагогічній науці: історичний аспектДрозд, Л.В.
2022Технологія індивідуалізованого навчання майбутніх учителів трудового навчання розробки лекал швейних виробів нетипових конструкційБорисова, Т.М.; Глущенко, Д.
2020Топологія полімотивації навчання і теорія поетапного формування розумових дійМоргун, В.Ф.
2022Тренінг як засіб підвищення мотивації до саморегуляції навчання майбутніх учителів іноземної мовиСтрижак, Ю.; Гриньова, М.В.
2011Управління навчанням у співробітництві викладача та студентівСорокіна, Г.Ю.; Малаканова, Л.В.
2013Упровадження інтерактивних технологій на уроках біології на прикладі ігрової діяльностіПутря, В.В.
2022Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення дисциплін природничого циклу під час дистанційного навчанняКуленко, О.А.
2018Урок хореографії як форма розвитку дітей молодшого шкільного вікуПригода, Л.Б.
2012Учитель иностранного языка как речевой партнер обучаемых на занятииАлхасов, Яшар Камиль Оглу
2007Учнівські екологічні проекти як форма індивідуалізації навчанняГалушко, С.О.; Гуріненко, Н.О.
2018Філософія в школі: «pro» i «contra»Гальченко, М.С.
2022Форми цифрової візуалізації навчального контенту з хіміїКриворучко, А.В.; Гусар, В.В.
2023Формування екологічно відповідальних фахівців: навчання ресайклінгу та апсайклінгу в контексті освіти майбутніх вчителів технологійНагорна, Н.О.
Відображення результатів від 261 до 280 із 295
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок