DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17395
|
Назва: | Технології навчання у педагогічній науці: історичний аспект |
Автори: | Дрозд, Л.В. |
Ключові слова: | навчання технології навчання педагогічна наука педагогічна технологія технології навчання Жан-Жак Руссо освітні технології |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У світовій педагогічній думці, зокрема, в Україні, продовжуються вестися дискусії
щодо розуміння сутності технологій навчання. Особливо з приводу того, чи існує в
природі педагогічна технологія як певний інструмент навчання й виховання, яким може
оволодіти кожний педагог. У ній окреслилося дві принципові позиції. Прибічники однієї
переконані, що виховання й навчання є творчими процесами, інтуїтивним осягненням
світу іншої людини і відповідним впливом на цей світ. Їх опоненти доводять, що
педагогічний процес має інструментальний характер. Його мета полягає у вихованні
особистості із заздалегідь заданими властивостями. На сучасному етапі розвитку освіти
спостерігається надзвичайно широкий спектр тлумачення поняття «педагогічна
технологія». Його варіанти – «педагогічна технологія», «технологія навчання», «освітні
технології», «технології в навчанні», «технології в освіті» – широко використовуються в
психолого-педагогічній літературі й мають понад 300 формулювань. Педагогічна
технологія є діяльнісним сценарієм, описом педагогічної роботи, моделлю системи дій
педагога і учнів (студентів), які треба виконати в ході організованого навчальновиховного процесу, що приводить до запланованого результату. |
Опис: | Дрозд Л. В. Технології навчання у педагогічній науці:
історичний аспект // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 168-170. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17395 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|