DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(79) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19844
|
Назва: | Тренінг як засіб підвищення мотивації до саморегуляції навчання майбутніх учителів іноземної мови |
Автори: | Стрижак, Ю. Гриньова, М.В. |
Ключові слова: | навчання майбутній вчитель майбутній вчитель іноземної мови саморегуляція навчання мотивація навчальний процес професійна діяльність тренінг |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні схарактеризовано сутність розвитку у майбутніх
вчителів іноземної мови позитивної мотивації до саморегуляції навчання
засобами тренінгів, проаналізовано структуру, стадії та переваги тренінгу як
активної форми навчання.
З›ясовано, що глобальні зміни, що відбуваються в суспільстві, потребують
істотних змін у системі освіти, перегляду принципів її організації, форм і методів
навчально-виховного процесу, зокрема розробки і впровадження сучасних
освітніх технологій навчання. |
Опис: | Стрижак Ю., Гриньова М. В. Тренінг як засіб підвищення мотивації до саморегуляції навчання майбутніх учителів іноземної мови // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 79. С. 48-53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19844 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(79)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|