DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(79) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19844

Назва: Тренінг як засіб підвищення мотивації до саморегуляції навчання майбутніх учителів іноземної мови
Автори: Стрижак, Ю.
Гриньова, М.В.
Ключові слова: навчання
майбутній вчитель
майбутній вчитель іноземної мови
саморегуляція навчання
мотивація
навчальний процес
професійна діяльність
тренінг
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У дослідженні схарактеризовано сутність розвитку у майбутніх вчителів іноземної мови позитивної мотивації до саморегуляції навчання засобами тренінгів, проаналізовано структуру, стадії та переваги тренінгу як активної форми навчання. З›ясовано, що глобальні зміни, що відбуваються в суспільстві, потребують істотних змін у системі освіти, перегляду принципів її організації, форм і методів навчально-виховного процесу, зокрема розробки і впровадження сучасних освітніх технологій навчання.
Опис: Стрижак Ю., Гриньова М. В. Тренінг як засіб підвищення мотивації до саморегуляції навчання майбутніх учителів іноземної мови // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 79. С. 48-53.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19844
Розташовується у зібраннях:2022(79)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf351,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок