|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18881
|
Назва: | Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення дисциплін природничого циклу під час дистанційного навчання |
Автори: | Куленко, О.А. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології навчання вивчення природничих дисциплін навчання навчальний процес |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Наразі освітній процес знаходиться у стані інформатизації. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології входять в усі сфери життєдіяльності людини, та в освіту зокрема.
Сучасність вимагає нових підходів до навчального процесу, нових методів, форм подання
навчальної інформації. Зокрема, нові підходи потрібні і в викладанні природничих дисциплін у
цілому. Одним із таких підходів є використання інформаційно-комунікаційних технологій під
час навчально-виховного процесу. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у
викладанні природничих дисциплін дозволяє інтенсифікувати освітній процес, прискорити
передачу знань і досвіду, а також підвищити якість навчання й виховання.
Останнім часом помітно зросла кількість досліджень, предметом яких стало використання
інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення природничих дисциплін. Цій темі
в Україні присвячені дослідження таких науковців, як: О.М. Бондаренко, В.Ф. Заболотного,
Г.О. Козлакова, О.А. Міщенко. Розробкою й впровадженням у навчальний процес нових
інформаційних технологій активно займаються такі дослідники як: Дмитрієва О.І., Новиков С.У.,
Полілов Т.А. та багато інших учених. Питання використання інформаційно-комунікаційних
технологій для навчання біології та хімії вже розглядалося різними дослідниками. Так,
В.Ф. Заболотний, обґрунтовуючи необхідність використання інформаційно-комунікаційних
технологій в освітньому процесі, зазначив, що дидактичні можливості певних технічних засобів
співвідносні з певними бажаними характеристиками. |
Опис: | Куленко О. А. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес
вивчення дисциплін природничого циклу під час дистанційного // ХV Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2022. С. 82-85.
навчання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18881 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|