DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/357
|
Назва: | Управління навчанням у співробітництві викладача та студентів |
Автори: | Сорокіна, Г.Ю. Малаканова, Л.В. |
Ключові слова: | співробітництво навчання навчання впродовж життя управління особистість позиція управлінська позиція гуманізація управління фасилітація |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається сутність співробітництва як стратегії у взаємодії
студентів і викладача та управління цією
діяльністю з метою особистісного розвитку
та самореалізації кожної людини.
На цій основі зроблено висновки про доцільність фасилітації учіння, заснованої
на позиційних особливостях особистісних
взаємин, які встановлюються між фасилітатором
(викладачем-менеджером) і студентом.
Визначаються та характеризуються особливості
та взаємини, що сприяють такому учінню. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/357 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(8) Ч.2
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|