DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/357

Назва: Управління навчанням у співробітництві викладача та студентів
Автори: Сорокіна, Г.Ю.
Малаканова, Л.В.
Ключові слова: співробітництво
навчання
навчання впродовж життя
управління
особистість
позиція
управлінська позиція
гуманізація управління
фасилітація
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сутність співробітництва як стратегії у взаємодії студентів і викладача та управління цією діяльністю з метою особистісного розвитку та самореалізації кожної людини. На цій основі зроблено висновки про доцільність фасилітації учіння, заснованої на позиційних особливостях особистісних взаємин, які встановлюються між фасилітатором (викладачем-менеджером) і студентом. Визначаються та характеризуються особливості та взаємини, що сприяють такому учінню.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/357
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.2

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Malakano[1].pdf381,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок