DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16228

Назва: Топологія полімотивації навчання і теорія поетапного формування розумових дій
Автори: Моргун, В.Ф.
Ключові слова: навчання
полімотивація навчання
теорія поетапного формування розумових дій
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Сучасний прискорений розвиток продуктивних сил, науки і культури, коли людство вступило у «психозойську еру» (за В. І. Вернадським), вимагає подальшого вдосконалення шляхів освіти на науковій «ноосферній» основі. Педагогічна психологія покликана розробити оптимальну теорію навчання, причому справа ускладнюється тим, що тепер недостатньо просто навчити людину чому-небудь, треба навчити її вчитися протягом усього життя. Саме необхідність «перманентною навчання» ставить перед психологією освіти нові завдання, і одним із найважливіших є виховання в учнів, студентів, дорослих пізнавальної мотивації, «безкорисної спраги» пізнання і творчості (М. І. Алексеева [1], С. С. Зашок [16], Є. П. Ільїн [18], Т. С. Кириленко [20], О. Л. Кононко [21], В. Ф. Моргун [33-34; 36; 41], С. Г. Москвичьов [47], О. П. Саннікова [52], В. А. Семиченко [53], Р. Фрснкін [55], О. Я. Чсбикін [36], В. М. Юрченко [57] та ін.).
Опис: Моргун В. Ф. Топологія полімотивації навчання і теорія поетапного формування розумових дій / В. Ф. Моргун // Проблеми мотивації особистості в сучасному освітньому просторі: колективна монографія / наук. ред. Л. В. Герасименко, В. Ф. Моргун. - Кременчук: ПП Щербатих О. В., 2020. - С. 35-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16228
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Моргун В. Ф. Топологія полімотивації навчання.pdf992,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок