DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізико-математичний >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17018

Название: Теоретико-методологічні основи педагогічної взаємодії у початковій школі
Авторы: Семеновська, Л.А.
Ключевые слова: педагогічна взаємодія
початкова школа
молодші школярі
педагогічний процес
діалог
навчання
викладання
педагогічне спілкування
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): На основі аналізу фундаментальних філософських (М. Бахтін, В. Кемеров, С. Франк та ін.), психологічних (В. Зінченко, Б. Мещеряков, О. Леонтьєв та ін.) і педагогічних (І. Колеснікова, В. Кремень, О. Савченко, О. Сідельковський та ін.) праць з’ясовано, що загальнонауковим підґрунтям для розуміння основ педагогічної взаємодії є твердження про духовну сутність людини, про діалогічний спосіб її існування в історико-культурному та освітньо-виховному просторі; доведено, що забезпечення діалогічної навчально-виховної взаємодії є сутнісною характеристикою педагогічної діяльності вчителя початкової школи; встановлено, що педагогічна взаємодія із молодшим школярем є варіантом соціальної взаємодії, яка володіє її основними рисами, характерними ознаками і в той же час реалізує специфічну й важливу для буття та становлення індивіда мету: сприяння саморозвитку особистості.
Описание: Семеновська Л. А. Теоретико-методологічні основи педагогічної взаємодії у початковій школі. Імідж сучасного педагога, № 1 (196) 2021. С. 14-18.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17018
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Iмiдж_Семеновс_ка.pdf242,49 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback