DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10572

Назва: Урок хореографії як форма розвитку дітей молодшого шкільного віку
Автори: Пригода, Л.Б.
Ключові слова: урок хореографії
молодший шкільний вік
розвиток дитини
майбутній вчитель хореографії
дитячий колектив
навчання
студент
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Розвиток гармонійно розвинутої дитини – це пріоритетний напрямок сучасної педагогіки. Безпосередньо, хореографічне мистецтво має багато можливостей для реалізації цього завдання. Заняття хореографією – це цілеспрямована робота, що вимагає максимальної зібраності, самоконтролю, дисципліни. Це процес постійного самовдосконалення, який спрямований на досягнення краси, правильності виконання та виразності рухів. Головною метою діяльності вчителя хореографії у роботі з дітьми молодшого шкільного віку є забезпечення засобами хореографічного мистецтва творчо-емоційного та фізичного розвитку особистості, здатності до сольної та колективної творчої діяльності. У процесі навчання студенти-хореографи отримують знання і навички з психолого-педагогічних, фундаментальних і професійно-орієнтованих дисциплін в обсязі, який необхідний для забезпечення якісного навчального процесу та виховання особистості учня.
Опис: Пригода Л. Б. Урок хореографії як форма розвитку дітей молодшого шкільного віку / Л. Б. Пригода // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 97-99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10572
Розташовується у зібраннях:Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
42.pdf175,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок