DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21259

Назва: Теоретико-методологічні основи навчання учнів проєктуванню на уроках «Технології»
Автори: Близнюк, М.М.
Дебре, О.С.
Ключові слова: проєктування умінь
навчання
технології
технологічна освіта
теорія
метод
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні основи навчання проєктуванню учнів на уроках «Технології». Зазначено, що загальна тенденція пошуку кращої організації практичного педагогічного процесу підштовхнула дослідників до використання форм активного навчання, наприклад, трудового методу, дослідницького методу, методу проєктів. З початком використання нових методів навчання став відбуватися перегляд процесуальної сторони організації освітнього процесу. Відокремлення проєктування і проникнення його в суміжні галузі, пов’язані з розв’язуванням складних соціо-технічних проблем, привезло до розвитку нових форм проєктної культури, появи нових системних і методологічних орієнтацій, до виходу на гуманітарні методи пізнання і освоєння дійсності.
Опис: Близнюк М. М., Дебре О. С. Теоретико-методологічні основи навчання учнів проєктуванню на уроках «Технології». Наука і техніка сьогодні. № 3 (17). 2023. С. 260-272.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21259
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Теоретико-методологічні основи.pdf330,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок