|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми інклюзивне навчання
Відображення результатів від 13 до 32 із 35
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2012 | Методичні рекомендації для вчителів щодо процедури переходу до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами при вивченні природничих дисциплін | Мусієнко, Р.Ю. |
2019 | Нормативно-правове забезпечення державної політики України щодо інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в заклади освіти | Ільченко, О.Ю.; Кобобел, А.Є. |
2023 | Окремі аспекти формування інклюзивної компетентності майбутніх вчителів початкової освіти | Олійник, А.; Коваль, Н. |
2022 | Організаційно-методичні засади створення інклюзивного середовища у закладі загальної середньої освіти | Барбінова, А.В.; Пономаренко, Д.А. |
2022 | Організація ефективної роботи вчителя інклюзивного класу | Хімінець, В.Є. |
2023 | Організація навчального процесу в умовах воєнного стану для дітей які мають інтелектуальні порушення | Булат, А.Б. |
2021 | Організація навчального процесу у спеціальних школах для дітей з особливими потребами (2011-2017 рр.) | Шевченко, С.М. |
2024 | Особливості підготовки майбутніх тренерів з параплавання | Петров, Е.В. |
2020 | Особливості психологічної адаптації молодших школярів до інклюзивного навчання | Шевчук, В.В. |
2022 | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвивальної роботи в умовах інклюзивного навчання | Сівакова, М.А. |
2019 | Принципи побудови змісту індивідуальних планів учнів у інклюзивному навчанні | Стрельніков, В.Ю. |
2022 | Психологічна експертиза інклюзивного освітнього середовища: теоретичний аналіз | Буняк, Н.А. |
2022 | Психологічні особливості булінгу у підлітковому віці в умовах інклюзивного навчання | Ярошенко, Н.В. |
2021 | Розвиток комунікативно-мовленнєвих навичок дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | Котломанітова, Г.О.; Полнобродська, М.С. |
2020 | Розвиток освітньо-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освіти | Ільченко, О.Ю.; Кобобел, А.Є. |
2020 | Розвиток освітньо-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освіти | Ільченко, О.Ю.; Кобобел, А.Є. |
2022 | Роль директора загальноосвітньої школи у процесі організації інклюзивного навчання | Хімінець, В.Є. |
2021 | Соціальна інклюзія у сучасних освітніх закладах | Потапюк, Л.М. |
2017 | Соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи як умова ефективної професійної діяльності | Шевців, З.М. |
2018 | Соціально-педагогічна робота зі студентами з особливими освітніми потребами у навчально-виховних підрозділах університету «Україна» | Давиденко, Г.В. |
Відображення результатів від 13 до 32 із 35
|