|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19902
|
Назва: | Розвиток комунікативно-мовленнєвих навичок дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання |
Автори: | Котломанітова, Г.О. Полнобродська, М.С. |
Ключові слова: | комунікативно-мовленнєві навички комунікація мовлення навички інклюзія інклюзивне навчання діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Спілкування вважається важливим чинником становлення особистості й провідною діяльністю людини, яка задовольняє її особливу потребу в контакті з іншими людьми. Процес спілкування в науковому просторі прийнято називати терміном «комунікація», а його значення полягає в забезпеченні можливості суб'єктам взаємодії обмінюватися інформацією про навколишню дійсність, формувати переконання, погляди, характер, а також отримувати уміння і навички, потрібні для успішного виконання предметної діяльності. Головною метою комунікації є задоволення людиною своїх біологічних, соціальних і духовних потреб.
Згідно з поглядами вітчизняних психологів (Л. С. Виготського, А. В. Запорожця, О. М. Леонтьєва, М. І. Лісіної, С. Л. Рубінштейна, Д. Б. Ельконіна та ін.), спілкування виступає однією з основних умов розвитку дитини, найважливішим чинником формування її особистості, врешті, провідним видом людської діяльності, спрямованої на пізнання і оцінку самого себе через посередництво інших людей. |
Опис: | Котломанітова Г. О., Полнобродська М. С. Розвиток комунікативно-мовленнєвих навичок дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних
інституціях : матеріали Всеукраїнської науково практичної конференції, м. Харків, 25 листопада 2021 р. Харків: ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2021. С. 35-37. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19902 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|