DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8626

Название: Соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи як умова ефективної професійної діяльності
Авторы: Шевців, З.М.
Ключевые слова: соціально-педагогічна компетентність
майбутній вчитель
вчитель початкових класів
компетенції
інклюзивне навчання
Issue Date: 2017
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовується актуальність проблеми формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя загальноосвітньої школи з інклюзивною формою навчання, розглядається її сутність, структурні компоненти і базові компетенції.
Описание: Шевців З. М. Соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи як умова ефективної професійної діяльності / З. М. Шевців // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 375–379. – (Педагогічні науки).
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8626
Appears in Collections:2017(19)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Schevciv.pdf273,57 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback