DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17837

Назва: Принципи побудови змісту індивідуальних планів учнів у інклюзивному навчанні
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: принципи
зміст індивідуальних планів
інклюзивне навчання
учні
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається концепція проектування змісту індивідуальних планів учнів у інклюзивному навчанні. Описано принцип стиснення навчальної інформації у змістовому модулі, принцип генералізації знань, принцип взаємопов’язаності, логізації знань.
Опис: Стрельніков В. Ю. Принципи побудови змісту індивідуальних планів учнів у інклюзивному навчанні. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю : Інклюзивна освіта : теорія, методика, практика. (Умань, 28 берез. 2019 р.) / гол. ред. Демченко І. І. Умань : ВПЦ Візаві, 2019 р. Вип. V. С. 157–160.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17837
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3_Стрельніков_Умань_інклюзція_2019.pdf343,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок