DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18950

Назва: Організаційно-методичні засади створення інклюзивного середовища у закладі загальної середньої освіти
Автори: Барбінова, А.В.
Пономаренко, Д.А.
Ключові слова: інклюзивне середовище
заклад загальної середньої освіти
інклюзивне навчання
Нова українська школа
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти вимагає створення спеціальних умов організації освітнього середовища. Інклюзивне освітнє середовище закладу загальної середньої освіти - це комплекс психолого-педагогічних та матеріально-технічних умов, що забезпечують інтеграцію життя дітей з ООП у закладі, фізичний, психологічний та розумовий розвиток дитини та сприяють подальшому становленню та соціалізації її особистості. До проблеми середовища та його значення в освіті і вихованні зверталися такі видатні педагоги, як А. Макаренко, В. Сухомлинський, Л. Толстой, К. Ушинський, С. Шацький та ін., які значну увагу приділяли проблемам організації, використання освітніх можливостей середовища у формуванні особистості. Наукові дослідження, присвячені організації освітнього середовища мають історичну систему становлення. Першими поняттями, які вбули введені в науку з цієї галузі є поняття «педагогіка середовища»., яке належить П. Блонському. Про «суспільне середовище дитини» вперше почав говорити С. Шацький. А. Макаренко вперше почав наголошувати про важливість довколишнього середовища.
Опис: Барбінова А. В., Пономаренко Д. А. Організаційно-методичні засади створення інклюзивного середовища у закладі загальної середньої освіти // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 71-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18950
Розташовується у зібраннях:Управлінський дискурс макаренківської педагогіки

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf297,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок