|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18950
|
Назва: | Організаційно-методичні засади створення інклюзивного середовища у закладі загальної середньої освіти |
Автори: | Барбінова, А.В. Пономаренко, Д.А. |
Ключові слова: | інклюзивне середовище заклад загальної середньої освіти інклюзивне навчання Нова українська школа |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти вимагає
створення спеціальних умов організації освітнього середовища.
Інклюзивне освітнє середовище закладу загальної середньої освіти
- це комплекс психолого-педагогічних та матеріально-технічних умов,
що забезпечують інтеграцію життя дітей з ООП у закладі, фізичний,
психологічний та розумовий розвиток дитини та сприяють подальшому
становленню та соціалізації її особистості. До проблеми середовища та його значення в освіті і вихованні
зверталися такі видатні педагоги, як А. Макаренко, В. Сухомлинський,
Л. Толстой, К. Ушинський, С. Шацький та ін., які значну увагу приділяли
проблемам організації, використання освітніх можливостей середовища у
формуванні особистості. Наукові дослідження, присвячені організації
освітнього середовища мають історичну систему становлення. Першими
поняттями, які вбули введені в науку з цієї галузі є поняття «педагогіка
середовища»., яке належить П. Блонському. Про «суспільне середовище
дитини» вперше почав говорити С. Шацький. А. Макаренко вперше
почав наголошувати про важливість довколишнього середовища. |
Опис: | Барбінова А. В., Пономаренко Д. А. Організаційно-методичні засади створення інклюзивного середовища у закладі загальної середньої освіти // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 71-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18950 |
Розташовується у зібраннях: | Управлінський дискурс макаренківської педагогіки
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|