DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20757

Назва: Розвиток освітньо-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освіти
Автори: Ільченко, О.Ю.
Кобобел, А.Є.
Ключові слова: заклади позашкільної освіти
нормативно-правове забезпечення
інклюзивне навчання
особа з особливими освітніми потребами.
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто історичний процес формування освітно-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освіти за часи незалежності України. На підставі сформульованих соціокультурного, когнітивного і освітньо-правового критеріїв розвитку освітньої діяльності закладів позашкільної освіти виділено 3 основних етапи цього періоду. Перший етап (1991-1999р.р.) cхарактеризовано як перехідний від старої радянської до нової української системи закладів позашкільної освіти. Відзначено, що в цей період сформовано основи законодавства, залучено міжнародний досвід забезпечення розвитку позашкільної освіти, опрацьовувалися результати наукових досліджень зарубіжних учених, проводилися наукові дослідження вітчизняними ученими. Натомість другий етап (2000-2009р.р.) позначився активним розвитком нормативно-правового забезпечення системи позашкільної освіти. Підкреслено, що важливе значення мало прийняття Закону України «Про позашкільну освіту», який регулює державну політику у сфері позашкільної освіти. Cхарактеризовано динаміку кількісних показників і тенденції розвитку закладів позашкільної освіти, напрями наукових досліджень проблем позашкільної освіти українськими ученими. Виділено початок процесу формування законодавства щодо дітей з особливими освітніми потребами. Підкреслено, що на третьому етапі (2010-2019р.р.) відбулося сприйняття принципів інклюзивної освіти, створено правове забезпечення для отримання якісної освіти усіх дітей без виключення. Наголошено, що за період 1991-2019р.р. відбувся інтенсивний розвиток та модернізація нормативно-правового забезпечення системи позашкільної освіти, залучена модель інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у позашкільних закладах освіти.
Опис: Ільченко О. Ю., Кобобел А. Є. Розвиток освітньо-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освіти. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 2 (131). Одеса, 2020. С. 139-151.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20757
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Розвиток освітньо-правового забезпечення.pdf277,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок