DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21471
|
Назва: | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвивальної роботи в умовах інклюзивного навчання |
Автори: | Сівакова, М.А. |
Ключові слова: | інклюзивне навчання початкова школа дитина з особливими освітніми потребами майбутній вчитель початкової школи |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із важливих аспектів підготовки майбутніх учителів початкової
школи є ознайомлення з розвивальною роботою в інклюзивному середовищі.
Враховуючи інтенсивний розвиток інклюзивного навчання в Україні, стає
важливим ознайомлення майбутніх учителів початкової школи з навчальними
методиками, розвивальними іграми та вправами. Такі знання допоможуть більш
ефективно організувати освітній процес в класі, полегшити та зробити цікавим
навчання дітей з особливими освітніми потребами. |
Опис: | Сівакова М. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвивальної роботи в умовах інклюзивного навчання // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 178-181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21471 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|